19 October 2012

A while

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, sekawah lega dilafazkan. Tanda syukur semester ni dah berakhir cumanya...cuma...tinggal final. Aduh duh duh. Saat ni, segunung baju seluar kain baru selesai disidai, sebab aku terlalu sibuk dan sibuk dan sibuk. Selesaikan segala final year projects, and yes sekarang aku merdeka! Ramai ramai, merdeka! Merdeka! Merdeka! Okay cukup. 

But too bad, aku tak balik raya ni. Sekali lagi, aku tak balik. Urghhh sobsob. Nikmat cuti study week dan raya terpaksa dikorbankan sebab final. Kalau aku balik alamatnya kaki tak reti duduk diam sebab kat Paris ni aku asyik duduk rumah, jadinya balik rumah aku asyik duduk luar. Kahkah ye dak? Tambah pulak dengan raya, hattudiaaa lagilah sakan! Sorry kawan kawan yang asyik suruh aku balik, kali ni aku terpaksa berkorban.

Tak kesian dengan family? Mama faham I guess. Aku paling tak suka time time sekarang, bulan 10 pulak. Too too bad again, first paper final jatuh 30th October, dan 31th October birthday arwah ayah. Hmm hmm, pathetic. Kuat mesti kuat, demi harapan keluarga. But to be honest, aku loser semester ni. Lagilah menambahkan kesedihan, sudah cukup sudah sedih.


Determine a succeed. And yes, God won't give a test without a reason. Similarly, no problems without solutions.

No comments:

Post a Comment