1 February 2012

Hari jadi Kuala Lumpur, Si kota raya.

MARA. Tahu tak apa itu?
Duit, duit, duit lahhh ! Aduh, asal buffering sangat? HAHA.
Majlis amanah rakyat. Kayo eden kayo.
Aku dengan Hira cadang nak pergi Berjaya Times Square, Lowyat dan Sungei Wang ja, tapi entah macam mana kaki kami terjalan dan kemudian tersampai pulak kat Pavillion, Bukit Bintang dan yang seangkatan dengannya.
Kaki lenguh wehh, dengar tak? Hmm, mata aku tergedik nak tengok baju dan dress, kemudian tangan pun turut serta terhegeh ambik, bayar ! Settle weh. HAHA.
Aku beli handphone baru, Nokia Asha200. Hampa patut beli, murahh sahajaaaa. RM 480.
Sesudah kami berdua bergedik manja, apa lagi. Pulanglah ke pangkal jalan :)




T-shirt ni adorable nak matiiii -_-





 Hall depan Pavi, pung pang pung pang bunyi tarian Singaaa :)




Aku dangan Hira pusing merata cari Malaysia punya, akhirnyaa !
Comel kann?



Astagaa -_-


Inilahh si Asha200 aku. Baru keluar, hampa pun pergi lahh kebelian.
Bukan nak berlagak jauh sekali menunjuk, just nak kongsi.

#Syahira Rose, thanks sebab teman aku seharian hari ni. Okay sini, muahh pipi kanan muahh pipi kiri. (Y)

No comments:

Post a Comment